dijous, 20 de novembre del 2014

INICI DEL PROJECTE ROSSINYOL OLOT

Bon dia a tothom!
El meu nom és Verònica Boix Blazquez, tinc 26 anys, soc d'Olot i entre setmana visc a Girona. soc criminòloga i actualment estic estudiant dret a la Universitat de Girona, aquest curs acadèmic seré mentora del Projecte Rossinyol a Olot.
La setmana passada vam finalitzar la formació del Projecte fent una "classe" molt dinàmica amb totes les mentores (totes 10 noies) que participarem en el Projecte a la localitat d'Olot i amb el nostre enllaç territorial, va ser una sessió molt productiva, ja que ens vam conèixer totes i l'enllaç ens va donar informació sobre alguna de les activitats que podriem realitzar amb els mentorats o mentorades a la nostra ciutat. També vam mig organitzar alguna trobada per fer tots junts algún dia, per celebrar les festes de nadal.
El dissabte 22 farem la nostra festa de presentació, en la qual coneixerem als nostres mentorats. Tinc moltes ganes de saber qui és el meu mentorat o mentorada i vam decidir que el dia de la festa fariem un joc molt dinàmic per tal de descobrir qui és. En aquest els diferents mentorats i mentorades tindàn escrit en una cartolina, cadascún d'ells, una paraula típica olotina i les mentores, per la nostra part, tindrem una definició per cada paraula. Així doncs, al final de la jornada sabrem qui és el nostre mentorat o mentorada.
Com ja he dit, tinc moltes ganes de conèixer al nen o nena i estic amb la intriga desde fa molts dies, suposo que ells també deuen tenir moltes ganes de saber qui som.
És un projecte que em fa molta il·lusió de participar-hi, ja que soc una persona molt activa, ja que m'agrada molt l'esport i conèixer gent nova i noves cultures i tinc ganes de compartir les meves inquietuds amb ell o ella!
JA us aniré informant!!

Molta sort també per tots els mentors, mentores i mentorades i mentorats en aquesta aventura! SOM-HI!!!

VerònicaINICI DEL PROJECTE ROSSINYOL OLOT

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada