dijous, 15 de gener del 2015

Ja fa varis mesos que coneixo al meu mentorat, en Miguel. És un noi molt tímid, i pensava que amb les setmanes s'obriria mica en mica, a veure si ho fa...
Per nadal vam realitzar una trobada tots els menors i mentorades i va ser molt interessant, ja que vam poder provar diferents plats. Pensava que aquesta trobada també aniria bé al Miguel, però quasibé no va interactuar ni ajudar a preparar res. Tampoc no va tastar quasibé cap plat... Sortint de la trobada i mentre el portava a casa seva li vaig preguntar si se sentia comode, etc i em va dir que si, a veure cap a on enfoco la situació per intentar que s'obri mica en mica...
Un altre dia vam quedar per anar a fer una volta pel bicicarril caminant i després vam anar a casa meva a veure els meus gats, ja que li agraden molt els animals.
La següent setmana vam anar al cinema a veure Big Hero 6, sembla que li va agradar.
Per la proxima quedada he pensat d'anar a algun lloc de muntanya on hi hagi neu i poder fer algun ninot.
Ja us aniré informant i a veure si aconsegueixo que s'obri i que no arribi 15minuts tard a cada quedada...
Adjunto fotografies váries de les diferentes quedades...
Verònica






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada